Wikia

Dit artikel is een Begin. Je kan Bleach Wiki helpen door deze pagina te bewerken.
Ichigo Kurosaki
[[Bestand:|px]]
Basisinformatie
Naam Ichigo Kurosaki
Geslacht Mannelijk
Leeftijd
Verjaardag
Sterfdatum
Familie Ishiin Kurosaki (Vader)
Masaki Kurosaki (Moeder)
Yuzu Kurosaki (Jongere zus)
Karin Kurosaki (Jongere zus)
Fysiek
Haarkleur
Oogkleur
Huidskleur
Lengte
Gewicht
Bloedgroep
Carrière
Rang Substituut
Affiliatie
Manga en anime
Debuut manga
Debuut anime
Films
OVA
Verschijnt in
Japanse stem
Engelse stem

Ichigo Kurosaki (黒崎 一護, Kurosaki Ichigo) is een Mens met Shinigami-krachten. Hij is tevens een Substituut-Shinigami. Ichigo is de zoon van Ishiin en Masaki Kurosaki, en oudere broer van Karin en Yuzu.

VerschijningEdit

In het eerst loopt hij naar huis . daar ziet hij ene bende die een geest pesten. Hij verslaat hun met gemak en zegt sorry. Later gaan ze weg. ichigo ziet later een hollow. Rukia komt en ziet ergens een hollow. ichiog ziet har terwijl dat niet mogelijk zou zijn. Rukia is verbaasd en legt alles uit. ichigo doet vervelend. `rukia zet een spreuk op hem zodat hij niet kan bewegen. De hollow valt aan . Ook zijn familie. Rukia gaat naar beneden. ichigo verbreekt de spel. normaal zou je geest kapot gaan maar... hij is op. Dan probeer ichigo het te verslaan zonder wapen. Rukia beschermd hem en wordt geraakt. Rukia geeft hem shinigami krachten Ichigo vecht.... Maar dit is ruiken krachten. Zijn eigen krachten waren verstopt en worden nog steeds verstop tdoor zangstem. later in de manga wordt bekend dat hij veel sterker zou zijn en 2 zwaarden zou moeten hebben.

PersoonlijkheidEdit

GeschiedenisonderwijsEdit

VerhaalEdit

UitrustingEdit

KrachtenEdit

TriviaEdit

Around Wikia's network

Random Wiki